• Jak založit s.r.o.
  • Účty a daně
  • Sídlo firmy
  • Zákony
  • Články

6 IMPLEMENTACE OPPI

6.1 ŘÍZENÍ A IMPLEMENTACE

6.1.3 Příjemci podpor

Dle čl. 2 obecného nařízení ke SF a FS je příjemcem hospodářský subjekt, orgán nebo
podnik, veřejnoprávní či soukromý, odpovědný za zahájení nebo zahájení a provádění
operací. V případě podpory podle článku 87 Smlouvy jsou příjemci veřejnoprávní nebo
soukromé podniky, které provádějí jednotlivé projekty a dostávají veřejnou podporu.
Příjemci budou zejména podnikatelské subjekty, vysoké školy, územně samosprávné celky,
neziskové organizace, příspěvkové organizace státu a územně samosprávných celků a
subjekty stanovené specificky pro jednotlivé oblasti podpory.
Příjemci odpovídají za to, že navrhované a uskutečněné výdaje na realizaci projektů jsou
způsobilé a že při realizaci projektu budou dodrženy podmínky Rozhodnutí, příp. smlouvy o
financování, vydané Řídicím orgánem OPPI.
Povinnosti příjemců budou detailně specifikovány v podmínkách poskytnutí podpory, které
jsou nedílnou součástí Rozhodnutí. Příjemci budou zejména:
    a) zajišťovat řádnou realizaci projektu dle podmínek poskytnutí podpory;
    b) zajišťovat efektivní řízení projektu v souladu s vydanými metodickými pokyny;
    c) zajišťovat přípravu zadávací dokumentace projektu, zadávání výběrových řízení
(veřejných zakázek) v souladu s příslušnými předpisy a realizaci smluv uzavřených
s vybranými dodavateli;
    d) ověřovat faktury a jejich proplácení dodavatelům;
    e) vést oddělený účetní systém projektu nebo odpovídající účetní kód pro všechny transakce
související s projektem;
    f) zajišťovat zavedení a udržování adekvátního vnitřního kontrolního systému, včetně
finanční kontroly po celou dobu implementace projektu;
    g) předkládat žádosti o platby na standardních formulářích, přičemž musí doložit, že uváděné
výdaje odpovídají podmínkám projektů / smlouvě o financování; veškeré platební nároky
musí být podloženy průkaznými účetními dokumenty;
    h) vést dokumentaci o projektu a zajišťovat dostupnost této dokumentace pro účely kontroly
prováděné oprávněnými osobami a umožnit provedení kontroly na místě;
    i) neprodleně oznamovat všechny podstatné změny a skutečnosti, které mají vliv nebo
souvislost s plněním závazku ze smlouvy;
    j) plnit povinnosti spojené s monitorováním, tj. zejména podávání zpráv o vývoji projektu;

    k) zajišťovat publicitu projektu.

zpět na obsah                         zpět na úvodní stránku
Tipy

Lukrativní sídlo firmy v Praze.

Založení s.r.o. za 8.990 Kč na klíč.

Články

Jakou živnost založit pro on-line podnikání

Jak funguje insolvence OSVČ a na co si musíte dávat pozor?

Jak na podnikání v Německu? Splňte své povinnosti

>>>Všechny články


© 2025 Profi-kancelář Praha s.r.o.
Husinecká 903/10
130 00 Praha 3 - Žižkov
(+420) 226 258 216
info@jak-zalozit-sro-a-podnikat.cz
www.jak-zalozit-sro-a-podnikat.cz
  • Jak založit s.r.o.
  • Když stačí živnost
  • Účty a daně
  • Virtuální kanceláře
  • Jak začít podnikat
  • Finanční úřady Praha
  • Sídlo firmy
  • Založení a.s.
  • Založení s.r.o.
  • Partneři
  • RSS
  • Kontakt

Dnes Vám nabízíme
50% slevu na založení s.r.o.:

více zde