Reklamní předměty rozvinou vaše podnikání
22.11.2016
Založit s.r.o. je jedna věc, ale co když potřebujete své stávající aktivity rozšířit? Oslovit nového zákazníka je na českém již značně nasyceném trhu obtížné, ale existují možnosti, které vám usnadní cestu.
Každý člověk rád přijímá dárky. Může jít o drobné a levné dárkové předměty jako jsou reklamní propisky a tužky s vlastním logem. Jejich nevýhodou je, že je lidé snadno odloží. Pro partnery v B2B se pak nehodí vůbec, respektive vhodné jsou pouze jejich luxusnější varianty, například dárkové sady Parker a Waterman.
Reklamní předměty pro nové zákazníky
Nového zákazníka můžete oslovit mnoha způsoby. Pokud působíte online, pak zcela jistě používáte PPC, sociální sítě či jinou formu marketingu. Cena akvizice nového klienta je však v některých oborech velmi vysoká, může dosahovat i několika set korun.
Na scénu tak přichází dárkové předměty. Můžete je rozdávat na veletrzích, jejich pořizovací náklady jsou nižší a samozřejmě také daňově uznatelné. Popřípadě je můžete použít při nákupu zákazníka jako formu odměny.
Reklamní předměty pro stávající zákazníky
Udržet si zákazníka i poté, co u vás nakoupil, by mělo být primárním cílem podnikání. V online marketingu existuje retargeting, ale ani ten nezaručí, že se k vám zákazník vrátí. Mnohem lepší je proto strategie spočívající v zážitcích spojených s rozbalováním. Reklamní předměty vám pomohou dotvořit zážitek, který zákazník získá poté, co otevře balíček.
Reklamní předměty s vaším logem či sloganem lze použít prakticky u všech typů podnikání. Ať jsou vaším zákazníkem jednotlivci či firmy, vhodně zvolené dárky zajistí, že k vám zákazníci budou vracet, nebo vám přímo otevřou dveře k novým příležitostem. A pokud si nejste jisti výběrem, specialisté z Propaq.cz vám pomohou s výběrem ideálního reklamního předmětu pro vás.
autor: Inzerce